השקעות נדל"ן בעולם

באתר של ODEF מחכה לכם מידע מעודכן, אמין ונחוץ למי שמתכנן השקעות נדל"ן ברחבי העולם, או אפילו למי שרק מתעניין בתחום.

sfsfd
שקל ישראלי
בימים בהם שווי הנדל"ן בישראל רק הולך ועולה, ישראלים רבים בוחרים להשקיע דווקא בנדל"ן בחו"ל. המחירים שם שפויים יותר, האפשרויות לרווח הן גבוהות יותר ואפשר לבצע עסקאות מתגמלות במיוחד. אלא שלא כל הנוצץ זהב, או לפחות לא פשוט כל-כך כפי שזה נראה, וכדי להשקיע בהצלחה בנדל"ן בחו"ל דרוש הרבה מאוד ידע.

מדינות בעולם ששווה להשקיע בנדל"ן בהן

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים להשקיע בנדל"ן במדינות ברחבי העולם. הם רוכשים דירות חדשות או יד שנייה למטרות השקעה ולאחר הרכישה משכירים אותן. כך הם נהנים מכסף שנכנס אליהם ומדירות שמניבות עבורם תשואה יפה במיוחד. בין המדינות שישראלים אוהבים לרכוש בהן דירות מככבת כמובן יבשת אמריקה, בה האפשרויות הן בלתי מוגבלות, אך בהחלט לא רק. תמצאו ישראלים שמשקיעים בנדל"ן גם בפורטוגל, יוון, קפריסין, ומדינות נוספות ברחבי אירופה.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בעולם בשנת 2024?

למרות שהמדינות בהן ישראלים נוהגים לרכוש דירות להשקעה הן די קבועות, מידי פעם נכנס שחקן חדש לזירה. כך למשל , בשנת 2024 אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת בהשקעות נדל"ן בקפריסין. זה לא שלפני 2024 לא השקיעו בנדל"ן שם כמו שהשנה זה בעצימות גבוהה בהרבה. ישראלים רבים השקיעו השנה בפרויקטים של נדל"ן בקפריסין, כמו גם בדירות יד שנייה עבור השקעה ולא עבור מגורים. ההון העצמי הראשוני הדרוש הוא נמוך מזה שבישראל וכך יותר אנשים יכולים לרכוש דירות למטרות השקעה.

נתונים מדויקים על נדל"ן בעולם

לפני שמשקיעים, ועוד בשלב ההתעניינות , חשוב להכיר נתונים ומידע על הנדל"ן במדינה בה חושבים להשקיע. צריך להכיר איזורים מבוקשים יותר או פחות, גובה של הון עצמי שדרוש, מדדי תשואה, מחירי שכירויות, מחירי דירות כמובן , תקנות ורגולוציה למשקיעים "זרים" ועוד. מידע למשקיעי נדל"ן בעולם תוכלו למצוא אצלנו כאן , לחקור, להתעניין, ולהבין האם זה רלוונטי עבורכם.