כמה זה 75 דולר? - המרת מטבעות עושים בפורטל עודף

מחשבון המרת המטבעות של פורטל עולם הפינסיים ODEF - אמין ומעודכן ויסייע לכם לעשות קניות חכמות מכל מקום בעולם.

sfsfd
שקל ישראלי
אם אתם מחפשים תשובה לשאלה "כמה זה 75 דולר?", סביר להניח שאתם עורכים קניות ברשת באתרי חו"ל. כולם יודעים שהגבלת הקנייה הפטורה ממכס היא בסכום של 75 דולר אבל לא כולם יודעים כמה שקלים זה 75 דולרים. האמת היא שלא כולם יודעים משום שזה משתנה מידי יום. אין תשובה נכונה לשאלה כמה זה 75 דולר בשקלים, שכן התשובה תלויה בנקודת הזמן שבה אתם שואלים. המרת מטבעות עושים *לפני* הקנייה וחלילה לא אחריה. אין דבר מבאס כמו לקבל משלוח שהזמנתם מחו"ל וחיכיתם לו כל-כך הרבה זמן, ואז לגלות שאתם חייבים בתשלום מיסים כי חציתם את גבול ה-75 דולרים. אנחנו כאן כדי שזה לא יקרה לכם!

כמה זה 75 דולר נכון להיום?

השאלה המדויקת לשאול היא זו. מהו סכום השקלים השווה ל-75 דולרים *נכון ליום הקנייה שלכם*. הסכום הקובע הוא שער הדולר ביום בו ביצעתם את הקנייה וקיבלתם את החשבונית. זה חייב להיות מדויק עד הסנט והאגורה האחרונים שכן כל סטייה, ולו הקטנה ביותר, תהיה מחויבת בתשלום מס. את המס תצטרכו לשלם כדי לשחרר את החבילה ולקבל אותה לידיכם, אבל בהחלט אפשר להימנע מזה! מחשבים את סכום הקנייה *לפני* ביצוע התשלום, באמצעות מחשבון המרה מדויק ואמין, וכך נמנעים מתשלום מיסים מיותרים בקניות מאתרי חו"ל. זה לא משנה אם נדמה לכם בערך כמה זה 75 דולר, זה חייב להיות מדויק לנקודת זמן הקנייה שלכם.

מחשבון המרת דולר לשקל מדויק ואמין

אמרתם מחשבון המרה מדויק ואמין, אתם עודף! מחשבון המרת מטבעות שלנו מתאים למגוון רחב של מטבעות זרים כולל המרה של דולרים לשקלים ולהפך. המחשבון שלנו מתאים למי שעורך קניות ברשת מאתרי חו"ל וזקוק להמרה מדויקת לנקודת הזמן בה הוא בודק. אנחנו מעדכנים את שער הדולר בכל רגע נתון כדי שתקבלו תשובות אמינות שבאמת תוכלו לסמוך עליהן.

קניות ברשת מאתרי חו"ל- שימו לב להגבלת קנייה של 75 דולר

אז אתם יודעים שאסור לקנות מעל 75 דולר אבל למעשה זה לא שבאמת אסור כמו שזה לא בהכרח יהיה משתלם. החוק קובע שכל קנייה מחו"ל בסכום של מעל 75 דולר (לפי שווי נכון לאותה נקודת זמן של הקנייה), מחויבת בתשלום מכס. כדי לבחון אם ישתלם לכם לשלם את המס צריך לחשב את גובה המיסים ביחס לסכום הקנייה ואז לבחון כמה עולה אותו מוצר בארץ. יהיו פעמים רבות שלמרות תשלום מס חציית ה-75 דולר, עדיין יהיה משתלם להזמין את המוצר מחו"ל כי מחירו בארץ גבוה יותר. לפני שקונים רצוי לבצע את כל החישובים עם מחשבון המרת הכספים של "עודף" שתמצאו ממש כאן. קל לשימוש ונוח לתפעול.